Hur var det nu med bloggandet Lova...

Haha, känns nästan pinsamt att skriva här nu. Det går typ en månad mellan varje inlägg jag skriver, och det handlar alltid om att "jag ska bättre mig, jag har bara inte haft orken, nu är jag taggad igen" och bla bla.
 
Men nu är det på riktigt. Jag kommer börja blogga igen! Dock kommer jag inte skriva varje dag, varje minut liksom, men när jag har tid och har något kul att skriva om så skriver jag så klart! 
 
Jag sitter och funderar på om jag ska radera alla mina gamla inlägg och bara börja om liksom, men det är något som stoppar mig. Jag startade ju denna blogg 2012, och det är ju ganska kul att kunna titta tillbaka på vad som hänt dessa åren! Så jag vill helst inte radera dom, men ändå så känner jag att jag skulle vara mer taggad på att skriva om jag raderade dom för då skulle jag liksom börja om på nytt... Ugh, va jobbigt! Får väl sitta och tänka en stund till.. 
 
Men som sagt så tänker jag börja blogga igen! Så hoppas ni kollar in här sen, kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0