Smile, there's no reason the be sad.

Hej finisar! Ska snart gå och sova, måste bara plocka undan lite i rummet bara för jag verkligen hatar att ha stökigt i mitt rum. Mår nästan dåligt haha, även om det kanske bara är några papper som ligger på byrån! Så det är det jag ska syssla med efter att jag publicerat detta inlägg. 
 
Min födelsedag har varit super lyckad! Fick inte så jätte många presenter, utan några stora presenter som kommer hända nästa år istället! Men det är ju sådant som kommer följa med en hela livet. Jag fick biljetter till One Directions konsert nästa år i London (!!!) tillsammans med min kompis Malin, sedan fick jag också biljetter till Sverige konserten haha. Ska bli superkul! 
Jag visste ju redan om att jag skulle gå på de båda konserterna, men jag trodde att jag skulle få betala Sverige konserten själv. Men nej, de var mina föräldrar så snälla och betalar åt mig! Goa dom!
Först var det att jag bara skulle gå i London, men sen så fick jag reda på att mina kusiner fått biljetter till Sverige konserten och hade då köpt till mig också. Så jag ska gå med dom också!
 
Sedan fick jag också en moppekurs av farmor och farfar och min farbror och hans sambo och hennes barn! men det blir ju till våren. Är så himla taggad!!
Sen av mormor och morfar fick jag moneeey, alltid kul med något i plånboken!
 
Sen på morgonen idag fick jag ju också lite grejer, som en Bondelid tröja, mys pyjamas, lite underkläder och en matta! haha. Jag har haft en grön matta i mitt rum i åratal som inte alls passar in med alla andra färger i mitt rum. Så äntligen så fick jag en ny, det är UK flaggan på med lite retro style. Helt rätt för mitt rum, eftersom jag lite London styling på mitt rum haha. Kan ta foto på mitt rum och visa någon gång.
 
Så ja, jag är i alla fall super nöjd med dagen! Goa människor runt mig och fina presenter. Härligt!
 
Men nu måste jag fixa i mitt rum och sedan bädda ner mig, är super trött!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0