When the days are cold


Crappy iphone bild, men får duga

Hej finisar! Denna helg har jag inte alls haft lust till att blogga, försökte men orkade inte haha. Men nu är det en ny vecka och nya krafter! 

Bilden ovan visar min softa outfit idag, drog bara på mig något! 
Vita linnet är från h&m, det gråa linnet är från Hunkydory och byxorna från ginatricot. 
Just so you know så tycker jag att det är urtråkigt med "dagens outfit" inlägg så det kommer inte alls komma upp såna här inlägg ofta men ja, idag fick det bli så!

Skolan var jätte lugn idag, framtidståget kom och pratade om gymnasiet i aulan och sen var det bara vanliga lektioner! Efter skolan gick jag hem, pluggade lite och sen åkte jag ner till centrum och böt ett par mysbyxor till en annan storlek och köpte en bh, kommer nog bild på det sen! Nu ska jag fortsätta att plugga och sen ta det lugnt innan jag ska sova.

Bloggar mer sen, kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0