Walking home


Hej på er i höstsolen! Just nu går jag hem från skolan i alldeles för tjock jacka. Är så vaaarm!
På morgonen idag så var det nästan 4 minusgrader och massor av frost ute, så tog på mig min dunjacka från A&F. Men nu förstod jag att det inte var ett så smart val eftersom att det blir ju alltid mycket varmare på dagen!
Jaja, inget att göra åt. Får hoppas att jag inte gör samma misstag imorgon när jag vaknar och tycker att det är 16593 minusgrader haha!
 
Nu ska jag fortsätta gå, bloggar mer när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej jätte fin blogg du har kicka gärna in på min blogg och säg jätte gärna vad du tycker om min blogg. Va också med i veckans blogg i fall du vill. Kram ha det bra!

2013-10-02 @ 15:29:49
URL: http://shettisdrottning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0