Sleepy time och lek i Photo booth

Hej beautifuls! Kom hem från att ha varit på bio för en stund sedan. Jag och Sara har nämligen varit och sett "Percy Jackson: Monsterhavet"! Ganska bra film faktiskt. Men som vanligt vet man ju redan att det kommer gå bra för "dom goda", så man blev lite trött efter en stund. Men ändå en sevärd film!
Det var i alla fall en super rolig kväll och hoppas att vi gör om det snart!
 
Just nu sitter jag i min säng och ska snart fixa mig inför natten. Har suttit och spelat lite på gitarren och sen tänkte jag spela in någon snutt när jag spelade och sjöng till, men det slutade att jag satt och lekte lite med Photo Booth istället haha! Kan bjuda på en lite halvgalen bild lol
chipmuuuuunk! ekorre med tandställning...?
 
kraaaaaamisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0