Plugg, te och sallad

Hej finisar! Just nu sitter jag och gör klart matteläxan som är till imorgon samtidigt som jag äter sallad från ICAs plocksallad och dricker te som smakar cupkakes haha. Mysigt värre! Förutom matten så har jag också tränat på spanskaglosor som vi har. 

Idag så hade vi orienteringsdag i skolan så i 3 timmar var vi ute i den blöta skogen och letade kontroller! Ganska kul faktiskt, eftersom att vi gjorde det kul! Jag orienterade med Sara och en tjej som heter Cilla! Vi tog A-banan aka den långa banan, och jeeez vad jobbigt det var. Inte för att den var lång utan för att i början så irrade vi runt i skogen i ungefär en halvtimme för att hitta ETTAN (!!) Men sen kom vi på att det var bäst att skita i den för annars skulle vi inte hinna med alla andra. Haha!
Det är sjukt hur glad man blev när man såg kontrollen hahahah, glädjehopp och glädjedans fick man se ofta idag lol.
Vi lyckades ta 8 kontroller av 12, på grund av tiden så kunde vi inte ta fler vilket var super synd. Men annars var denna dag ganska lyckad! 

Snart ska jag upp och byta om till ridkläder för Ida från stallet kommer och hämtar upp mig hemma, vi ska nämligen ut och rida våra goingar tillsammans! Igår när jag red Lootha så gick det ganska bra tycker jag. Han var pigg och riktigt stark, ville inte riktigt jobba och jag känner att jag inte riktigt fick igenom honom. Men idag får jag jobba på att få igenom honom och få han lugn. 

Bloggar mer sen! Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0