In the school

Hej! Nu sitter jag i skolan, slutar 14.50 idag så bloggar mer när jag kommer hem. Efter skolan så ska jag plugga (as always) och sen åka och rida på brs. Blir dressyr idag! 
 
På morgonen så var jag hos tandregleringen där de spände min tandställning. Än så länge har jag inte ont utan det känns lite "domnat" haha. Men tror att det kommer göra ont imorgon, fast dom spände inte alls hårt denna gången. Fick också tid till när jag ska få tandställning på underkäken också eftersom att de började med mina övertänder. Så det får jag nästa vecka på torsdag! Alla säger att det kommer göra mer ont när man får på under också, så är ju inte så jätteglad över denna nyheten. Men men, vill man vara fin får man lida pin! haha.
 
bloggar mer sen!
saknar skåne och denna underbaring..!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0