Goodmorning sunshines

förlåt för att jag inte bloggade något igår, jag hade ingen aning om vad jag skulle skriva om och orkade verkligen inte. Men idag blir det bloggning!

Igår så var jag bara hemma med min vän Ida, sjöng med gitarren, kollade på tv, hoppade studsmatta haha och ja. Bara chillade.
Det var meningen att jag skulle på hopptävling idag med två tjejer från stallet för man måste ju ha grönt kort för att kunna tävla och eftersom att dom är under 13 år så har inte dom grönt kort utan deras mamma har det men hon kunde inte följa med. Så då tänkte vi att jag skulle följa med för att jag har ju grönt kort, men tydligen så behövde det vara en myndig som har grönt kort. Så då funkade ju inte det. Lite tråkigt men då fick jag ändå sovmorgon idag och det är ju skönt! haha. Ska ändå med imorgon på tävling när min kusin ska iväg och tävla med Lootha!

Ska inte göra så mycket idag, Ida kommer hit och sen får vi gäster vid 6. Kul!

Bloggar mer lateer, kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0