Free spirit

Nu är jag hemma och har varit det i några timmar! Har hållt på med designen på bloggen för ville nämligen få inläggen bredare, och nu har jag äntligen fått till det! Så nu är dom i alla fall lite bredare. Då kan man ha riktigt stora bilder i inläggen också, tycker det är så snyggt! 
 
Sedan så har jag ju fixat och trixat lite med designen också! Har ju satt dit några fåglar, tyckte det var lite kul att ha dom där. Tror många har sett "dessa fåglar" förut. De brukar finnas på weheartit, tumblr och är ganska populära! 
 
Så idag när vi hade bild i skolan skulle vi rita en logga till ett företag. Och jag funderade lite, sen kom jag på att jag ville rita dessa fåglar. Hela teckningen som jag ritade kan ni se nedanför denna text. 
Jag ritade en gren och sedan en fågel som satt på grenen (den blev inte lika lyckad som de andra fåglarna haha), sedan ritade jag de andra fåglarna så att de skulle kännas som att de kanske suttit på grenen och sedan flög iväg. 
Sedan när jag var klar med teckningen så la man in pappret i någon apparat som kopierade över det till datorn. När jag hade fått bilden på datorn så satte jag dit en text också 'Free Spirit'. Tyckte den passade bra.
 
Så det är alltså jag själv som har ritat dessa fåglar, haha är väldigt stolt faktiskt :'D 
Tyckte ni att bloggen blev bra? Eller var det bättre utan fåglarna?
 
 
 
om det skulle vara någon som vill använda bilden så vill jag gärna att ni frågar först! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0