Birthday girl

Hej alla goa bloggläsare! Ja, nu är jag då 15 år. Känns kul men ändå som att inget, verkligen inget har förändrats! Kan inte ens förstå att jag är ett år äldre nu. Haha! 
 
Men nuff talking about that! Kom hem från skolan för en stund sen. Det var en ganska lugn skoldag idag, började med att vi hade MMlektion, där kollade vi bara på en film. Sedan så hade vi SO och där började vi precis på ett nytt område, men det verkar ganska lätt så tror inte att det kommer vara några problem! :)
Sedan hade vi spanska, riktigt tråkigt och bara konstigt, allt rör ihop sig i huvudet och ja, spanska och jag kommer inte överens så bra. Och efter det hade vi svenska där vi fortsatte att kolla klart på filmen! Riktigt bra film, handlar om mobbning och självkänsla på ett ungefär. Efter deeet var det lunch, fysik och sedan SO igen. Och nu sitter jag här hemma och ska göra lite homework, sen åker jag till stallet och hopptränar. And after thaat så ska jag och min tvillingbror fira med släkten som kommer hit. Så det blir kul!
 
Haha kände att detta inlägg blev hel rörigt och ingen kommer nog orka läsa allt för jag bara pratar på om skoldagen, men jaja! 
Nu ska jag göra lite läxor så får vi höras sen! kraaaam
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0