Unicorn

Den här sötnosen red jag igår! Ridskolans minsta och enda b-ponny Banjo ♥
Han är riktigt rolig att rida, men man måste verkligen vara på honom hela tiden, aldrig slappna av för då går han inte fram haha! Jag blev faktiskt andfådd! hahahaha. Men jaja, det var jätte kul att rida han igen för det var längesen jag red han. Vi hade dressyr och jag tyckte att han var ganska fin faktiskt så det var kul. Men roligast är han i hoppningen, för då är han pigg och han hoppar så stort hihi.
haha min ridlärare sa att jag var en perfekt Banjo ryttare! Troligen för att jag är så kort lol.
Vi tränade på att flytta dom på spåret och göra skänkelvikningar i trav, sånt som jag redan kan sedan länge, länge men det var ganska jobbigt för man måste ju driva honom så pass mycket och sen skulle man även göra skänkelvikningen samtidigt så ja det var lite jobbigt, men det var kul :)
 
Jaja, just nu sitter jag på so:n och väntar på att Jennifer och Nathalie ska bli klara med sitt arbete så att vi kan börja arbeta med vårat grupparbete. Jag är redan klar :)
Har inte så mycket mer att skriva men bloggar mer sen, kraaaaaaam! 

Kommentarer
Postat av: Mikxki

Vilken söt bild :)

2013-03-12 @ 21:09:01
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0