The Impossible

Hej alla fina! Kom hem från bion för en stund sen, filmen var hur bra som helst! Går inte att beskriva känslorna man får av den. Rekommenderar starkt! The Impossible handlar om en familj som åker på semester till Thailand år 2004 (året den fruktansvärda tsunamin inträffade i Thailand...) och en dag när dom är vid poolen så kommer en flera meters hög våg farande mot dom och hela filmen går ut på att familjen försöker hitta tillbaks till varandra. Jag är urdålig på att förklara och jag vill inte berätta för mycket men den var så sjukt bra! Man sätter sig verkligen in i hur det måste varit för alla människor som var där när tsunamin kom... det är otroligt. Den är så himla bra men så sjukt sorglig. Jag fick tårar i ögonen hela tiden :S
 
Men aa, så jag tycker verkligen att alla ska kolla på den! ♥
Den är baserad på en sann historia, alltså just det som hände den här familjen i filmen, det hände med en familj på riktigt när tsunamin kom...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0