Hoppning next!

Hoppning next! Eller inte riktigt än, om typ en timme! Just nu sitter jag i min säng (så ovanligt, haha!) och gör lite matte. Idag var en ganska bra dag, även fast det var skola ;) Jag och Jennifer gick ut i vår solen efter lunchen, satte oss i det torra gräset och drömde oss bort till sommaren haha! :) Det var jätte skönt för man kunde riktigt känna hur solen värmde en lite ♥
Efter skolan gick jag hem, åt och nu sitter jag här :3 Om typ en halvtimme ska jag byta om till ridkläder och sen drar jag till stallet och hoppar! Awesome (y) Bloggar nog mer efter ridningen, om det inte blir för sent.
 
Juste! Jag har köpt en tavla :D Fast det var för några dagar sen, den är sjukt stor så jag vet inte riktigt hur den ska få plats på min vägg men det löser väl sig ;) Bilden är tagen i London, det är en stor, röd London buss på bilden och det är liksom bara den som är i färg, det andra är i svart vitt! Lite svårt att förklara men den är i alla fall jätte fin! Alla ni som följt min blogg länge vet ju att jag älskar London haha.
såhär ser tavlan ut! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0