Forever alone mys!

hej alla glada! Just nu sitter jag i min säng. För en stund sen åt vi middag, vi gjorde egna hamburgare! Jätte gott men man blir jätte mätt haha. :) Efter maten så kollade jag på film med mi familia, det var något avsnitt på en serie mamma och pappa kollar på. Den är faktiskt riktigt rolig! Fast lite ledsam också. Jag tror den heter Bad någonting.
Efter det gick jag upp och satte mig i sängen och lyssna på musik, kolla facebook och sådant. Nu tror jag att jag ska hämta några potatis skruvar (typ chips) och kolla på Gossip Girl! Haha, ja ni läste rätt. Jag kollar på Gossip Girl! Fast jag är typ bara på 5-6 avsnittet. Började med att jag såg serien på Netflix när jag letade filmer och jag hade tråkigt så jag kollade ett avsnitt, sen ett till.. och ett till... och ett till osv. haha! Så aa, tycker faktiskt att den är rätt bra :) Så det är vad jag ska göra nu, ha forever alone mys! Tror att jag kanske bloggar lite mer sen, ha en bra fredagkväll! kraaaam ♥
 

Kommentarer
Postat av: Ctina

åh känner att jag också borde kolla på gossip girl! Det blir bara aldrig av!

2013-03-02 @ 12:54:57
URL: http://ctinasunnegardh.se
Postat av: olivia

alltså gossip girl<3333

2013-03-03 @ 15:13:29
URL: http://lolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0