yaaay!

Hejhej :3 kom hem för kanske 1 timme sen. Jag fick sluta tidigare idag för det var så många som var sjuka, bara 7 barn var det på dagis! Fast så har det varit hela förra veckan också. Så jag fick sluta kanske 2 timmar tidigare, hur skönt som helst! Gunilla slutade också då så jag fick skjuts hem av henne :D awesome!
 
Tänkte lägga upp bild på fjärrutlösaren och stativet från hemsidan!
så här ser fjärrutlösaren ut! Sen kommer även en sladd med också som man sticker in i den vänstra apparaten (eller vad man ska kalla den) på bilden och så sticker man också in  andra sidan av sladden i kameran. Sedan fäster man den apparaten där man kan fästa sin blixt på kameran.
Min fina vän Malin har en sån här fjärrutlösare och hon tycker att den är super bra så den ska nog funka perfekt :)
 
sen köpte jag också det här stativet! Det kanske inte är det bästa stativet som finns men det funkar! :) Jag tror att det kommer blir jätte bra! ♥
 
Nu ska jag gå och se om det finns nåt att äta och sen ska jag nog byta om till ridkläder och åka till stallet, om pappa kommer hem någon gång haha. Tror jag bloggar mer efter stallet, om det inte blir försent! Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0