Hola amigos!

Hejhej! Slutade 12 idag så då gick jag hem och satt mig i soffan, sen gjorde jag lite läxor och nu har just bakat! Haha. Det blev chokladmuffins ;) yum (a)
Igår så var det ju ridning, vi hade markarbete och vi fick utdelade hästar och gissa vem jag hade fått? Min fina Grynet! :D blev jätte glad. Det gick faktiskt ganska så bra också! Hon var lite trött efter i söndags tror jag eftersom det var en till tjej som red henne en runda också efter mig. Hon kändes inte lika fin som hon brukar men jaja, man kan inte alltid ha bra dagar! Nästa gång är det hoppning och Birgitta sa att vi kunde säkert få ha samma hästar som vi hade igår nästa gång också :D awesome!
 
Snart ska jag byta om till ridkläder haha, för jag ska rida istället för min kompis Ida idag på brs. Hon hoppade ju också på pay and jumpen i söndags och då ramlade hon av och gjorde illa fingret riktigt illa :( så idag ska jag rida istället för henne, det är lite nervöst för hon rider storhästarna och idag ska dom ha markarbete.. haha så antingen kommer Lisa (hennes ridlärare) vara snäll mot mig och låta mig rida en ponny haha eller så får lilla jag sitta upp på en av de gigantiska hästarna dom har där :S men det kommer säkert gå bra ^^ mer om hur det gått får ni reda på antingen imorgon eller ikväll. Nu måste jag ta och äta något innan jag ska byta om, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0