Fina, fina Grynet ♥

Hej allihopa! Kom just hem från brs. Gud så nöjd jag är, det gick verkligen super bra idag! Hade dressyr och tog Grynet (as always haha, min favoriiit ♥), hon var så fin! Tror att detta var det bästa ridpasset jag ridit på henne :'3 haha. Hon var sammarbetsvillig och böjde sig fint, gick på tygeln under hela ridpasset och verkligen jobbade på! Hon protesterade några gånger också för att hon tyckte att det var för jobbigt ^^ frustade lite och på slutet så tuggade hon på bettet och skummade jätte mycket haha.
Fick också jätte mycket komplimanger av Mikaela (vi hade vikarie), hon sa att det såg super bra ut och att jag verkligen hittat alla knappar på henne! (Lova skryyyyter, hahah nej men) haha blev jätte glad för har verkligen jobbat för de :D annars så brukar hon ju gå självmant på tygeln ibland och bara lunka på men nu kände jag verkligen att hon jobbade! Min finaste Grynet ♥ 
 
Efter ridpasset så anmälde jag mig till en pay and jump som är i helgen, eftersom jag inte riktigt kan ta med min medryttarponny så fick jag önska tre ridskoleponnyer istället så önskade Grynet, Nikita och Spirit :) Hoppas mest på Grynet!
Nu ska jag gå och kanske äta något och sen ska jag gå och lägga mig tror jag :3 hörs mer imorgon, kram!
Juste, pappa kollade på idag när jag red så han filmade lite. Här är tre usla bilder på mig och Grynet, bilderna gör inte ridpasset rättvisa. Men jag bjuder ändå hihi.
 
Jag sitter som en kratta också, på bilderna. Inte egentligen :S
 
haha som ni ser så var det tre riktigt usla bilder, men aja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0