She wants to go to the seaside

Hej finisar! Ligger och funderar på om jag ska fixa någon liten cover, har inte gjort det på länge och tycker ju att det är så sjukt kul att sjunga! Men vi får se, haha. Det brukar ändå alltid sluta med att jag tröttnar för att jag blir aldrig nöjd med min röst och mitt gitarrspelande...
 
Idag så har jag varit med min fina vän Louise! Har saknat henne så. Hon flyttade till Kanada förra året med sin familj och har bott där i ett helt år, så hon kom hem i söndags och gissa att jag blev glad!? 
Så vi har haft det super kul, bara legat på golvet i mitt rum och pratat sönder i flera timmar! Det kallar jag mys ♥ Efter ett tag gick vi ut till studion också och satt där och sjöng lite eftersom båda gillar att sjunga, det var så himla kul att få sjunga tillsammans igen! 
Fick en liten present också från Kanada, ett Victoria Secret läppglans och Iphone skal! Så himla fina! Älskar dom!
 
Har inte så mycket mer att säga nu så bloggar mer senare, kramisaaar!
 
♥ ♥ ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0