Ponny SM 2013 Årsta Runsten

Bilden säger egentligen det mesta, idag så har jag stått i den stekande solen i 10 timmar och bara matat på med bilder på alla fina ekipage som tävlat på Ponny SM idag! Jag var nämligen pressfotograf där så jag fotade till Runstens hemsida och sedan kommer dom som jobbar på Runsten skicka ut lite bilder till olika tidningar, så vem vet? Mina bilder kanske hamnar i tidningen också! Kul!
Är ganska trött nu, gick upp vid 8 och sen åkte vi till runsten halv 9 och åkte där ifrån lite efter 6! Så vi var där riktigt länge, men ingenting jag ångrar. Sjukt kul var det!
 
Nu ska jag nog duscha och sedan mysa ner i sängen med någon bra film, standard ála Lova! 
Kram
 

Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr

Hej är allt bra? :)

Hoppas du inte har missat vårt onsdagstips som kommer upp varje onsdag 9.00 ;)

2013-08-07 @ 06:22:05
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0