No one is perfect, see her faults, and love them.

Hej! Ligger just nu i sängen och har precis kollat klart på ett avsnitt av PLL som jag hade råkat hoppa över. Hur är det möjligt? haha.
Vaknade lite efter 10 idag, låg kvar till 11 och sen gick jag upp och åt frukost. Sen bytte jag om till ridkläder och tog bussen ut till Melker (min medryttarponny om det är några nya läsare som inte vet vem det är).
Jag pratade lite med Anna som äger Melker, sen tog jag in honom och fixade. När jag kratsade hovarna så såg jag att en spik satt fast i ena framhoven på honom! Den satt liksom fast i strålen på sidan eller vad man ska säga. Jag kände lite på den och det verkade som att han inte hade ont av den eftersom han inte gick konstigt när jag gick in från hagen med honom och när jag vickade lite på den så brydde han sig inte heller. Dessutom verkade det som att den satt ganska löst också. Så jag gick till Anna och så fick hon komma och kolla, hon drog ut den och då visade det sig att den nästan inte ens satt fast! Den lämnade bara ett litet märke bredvid strålen, och han hade ju inte ont så vi bestämde att jag skulle rida ändå. Men det var läskigt, jag har aldrig varit med om något sånt förut! 
 
Jag red ut en sväng på honom och han kändes pigg och glad! Han är i jätte bra form nu så det är kul. Sen så betade jag honom lite efter turen eftersom han inte får något gräs i hagen för att han har haft/har fång. Efter det släppte jag ut honom och sen kom bussen. Jag kom hem vid 4 och då åt jag lunch haha. Sen har jag bara varit hemma. 
Känns som att jag skrev typ tuuusen "sen" men whatever! I'm not perfect ;)
 
Imorgon åker jag till Malin och sover hos henne ända till måndag! Ska bli så kul, jag får ju inte träffa henne så ofta på grund av att vi bor så långt ifrån varandra. Men nu så! Vi ska bo hos hennes mormor och morfar, dom har en stuga lite längre bort från deras hus som vi ska bo i och ha mysigt! Vi ska nog titta på massor med filmer, bada, gosa med hennes mormor och morfars hund, äta godis (lol) och göra massor av annat skoj när vi är där!
Men berättar mer om det sen, tycker redan att detta inläggt blivit på tok för långt haha! Hoppas ni orkar läsa allt, kram! ♥
 
delar med mig av en söt bild på lilla Melker från idag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0