Grönalund!

Nu är jag och Malin hemma efter en väldigt molnig och regnig men ändå sjukt rolig dag på Grönalund! Vi kom dit kl. 11 och åkte hem vid halv 9! Vi kände oss lite extra yolo idag och åkte precis allting som gick att åka (förutom på barnsidan lol) och flera gånger om också!
Det var Malins första gång på Grönan så det kändes extra roligt att vara där! Har inte så jätte mycket att säga förutom att det var sjukt kul och jag kommer nog inte glömma denna dagen på länge ♥
 
Bjuder på några galna bilder från dagen!
 Krigare som fortsätter åka fast regnet öste ner ;) Lol jag och Malin fick springa och köpa regnponchos för att vi inte skulle drunkna av allt regn!
     
     
 
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Visst kan vi göra varsin shoutout! Jag länkar nu på direkten så kan du länka till oss så fort du ser detta! :D /Tilda

Svar: Okej, tack så jätte mycket :D länkar till er nu!
Lova ♥

2013-08-09 @ 18:49:14
URL: http://prello.blogg.se
Postat av: Stockholmsjenna - Mitt liv med ridtravaren Hero. En del utav HorseSpot

Kul med gröna lund!

2013-08-12 @ 11:29:50
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0