Fixat bloggen!

Hej finisar! Som ni kanske ser så har jag äntligen fixat designen nu. Eller inte bara designen utan hela bloggen! Har fixat ny bakgrund, fixat så bakgrunden sitter liksom "fast" när man scrollar, jag har fixat mellanrum mellan designen och inläggen + menyn vilket jag tycker är mycket snyggare och sen har jag också gjort hela bloggen lite bredare! Nice va? Den är fortfarande inte så jätte proffsig men jag lär mig ;)
 
Är ganska trött så ska nog gå och sova snart. Imorgon (idag lol) så ska jag nog inte göra så mycket, på kvällen så ska jag följa med Isabelle igen till stallet som jag sa förut. Det ska bli jätte kul! Jag tror att hon ska rida på ridbanan och sen ska vi gå ner till en stranden nedanför stallet och bada med Summer, mys!
 
Bloggar mer imorgon, btw vad tycker ni om bloggens nya look? Kommentera mer än gärna!
Kram ♥
 
Slänger in en gammal arkivbild, lite halv weird men who cares! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0