Då går man i nian då..

Hej finisar! Idag så började skolan igen. Verkligen inget jag sett fram emot men det är väl bara att bita ihop. Det är ju nu som vi bildar våran framtid (eller vad man ska säga)!
 
Det gick ganska bra, vi hade inga vanliga lektioner utan vi hade bara massor med aktiviteter med sjuorna och åttorna. Sen blev de lunch, brandövning och sen fick vi gå hem! 
Imorgon så har niorna stadsvandring så imorgon blir det heller inte några vanliga lektioner, skönt! Det är på onsdag som skolan kommer igång på riktigt.
 
På onsdag så ska vi till Lootha (ponnyn som min kusin ska köpa) igen, då ska vi få träffa Maja, hans nuvarande ryttare och ägare för när vi var där och provred så var bara hennes mamma där! Så det ska bli kul.
 
Nu ska jag nog städa mitt rum för på något konstigt sätt har det blivit stökigt? Jag brukar alltid ha det städat så det är väldigt ovanligt haha.
 
Bloggar mer sen, kram!
 
 
Två bilder från idag, älskar min gamla vintage kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0