Countryside

Hej! Har inte bloggat på några dagar, för jag har ju varit med Malin hos hennes mormor och morfar ute på landet! Vi hade inget internet där så det var lite svårt att blogga. Men nu är jag hemma!
Vi kom dit på lördagen och sen var vi där ända till tisdag! Vi skulle egentligen bara vara där till måndag men vi ville stanna längre så då bestämde vi oss för att åka hem på tisdagen istället.
 
Vi har haft det super kul och jag gör gärna om det snart!
Lite saker som vi gjorde de här fyra dagarna var att gosa med hennes mormor och morfars hund och katter, äta massor med godis, kolla på gamla filmer på en "tjock tv", cykla 2 mil bara för att få doppa oss, åka fyrhjuling, plaska med förstora gummistövlar i en å, hälsa på kossor, bada tillsammans med Malins kusiner Viktor och Lina och massor av annat kul!
 
Vi har verkligen bara struntat i allting hemma och bara levt i nuet, gjort vad vi har velat och chillat galet! Det har varit supermysigt.
 
Tänkte slänga in några bilder från de här dagarna,

        
 
 
 
 
 
        
 
 
 
         
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hej, har läster din blogg ett bra antal gånger och tycker den är super!
Jag undrar just du som bloggare kan gå in här --> http://prello.blogg.se/2013/august/bye-bloggpaus-hello-bloggen.html <--
och skriva något tips eller liknande, eller ett ämne du kanske vill att vi ska skriva om! Jag/vi är superduper tacksam om du skulle bidra med något.

Ha det super!
Kram

Svar: Oj, såg denna kommentar nu, kanske lite försent :S sorry men lovar att kika in och lämna något tips nästa gång!
Tack fina du! Blir super glad att du gillar bloggen :) Tycker eran blogg är hur bra som helst också! Kram
Lova ♥

2013-08-28 @ 08:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0