Bildbomb från AW (del 1)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
vad hände här? lol
 
 
 
 
 
 
snyggisar! Alma och Elan när vi skulle longeras ;)
haha stackars Elan behöver 10 ton solskydd på mulen, annars så bränner han sig :( sötnöt!
foto: Emma Skytte
foto: Emma Skytte
foto: Emma Skytte
foto: Emma Skytte
foto: Emma Skytte
(kommer bättre bilder från när vi hade terrängträning snart!)
 
Det är ju nästan en vecka sedan jag kom hem från AW. Det var en super rolig och suuuper lärorik vecka och jag längtar tillbaka som bara den! Det hjälper ju inte heller att jag blev så hääääääär kär i min lilla rääcerponniii som jag hade den veckan... fina Elan!
Kanske skriver lite mer om AW sen, om ni vill. Det finns faktiskt inte så mycket mer att säga än att det var en av de bästa veckorna på sommarlovet, har alltid kul på AW!
 
Ligger just nu i sängen, har precis ätit frukost och ska kanske kolla på någon film. Ska vara med Isabelle idag efter att hon varit i stallet, och sen imorgon ska jag följa med henne till stallet. Följde med igår också, hon har ju fått en ponny! Summer heter hon och hon är super fin!
 
Juste, ska fixa en ny design också sen. Man kan ju inte ha en design där det är snö på på sommaren! haha :)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0