Wifi på hotellet yaoow!

hihi, godkväll alla underbaraa! Just nu sitter jag i sängen på hotellet och surfar runt lite på min dator, ska snart gå och borsta tänderna och krypa ner under täcket. Imorgon måste vi upp 7 för att hinna till min brors tävling! ;o
Aja, får väl sova i bilen på väg dit ;) haha! 
Men tänkte bara skriva ett till av dom där tråkiga, obetydelsefulla inläggen för att ha något att göra, mihi. Nu säger pappa att jag måste borsta tänderna, vi hörs imorgon!
Kram.
 
Btw, Glöm inte Dagens Blogg! Utser 1-2 vinnare (beror på hur många som är med) på tisdagkväll. Klicka häääär för att komma till inlägget!
 

Kommentarer
Postat av: sera

Hotell! hotellfrukost är gott, hoppas ni hinner äta innan din brors tävling :D

2012-09-02 @ 10:37:06
URL: http://seraa.blogg.se
Postat av: Nikki

Helloo! Har precis börjat blogga igen nu efter ett uppehåll, kika gärna in :) Kram

2012-09-03 @ 16:25:56
URL: http://nixie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0