Tandställning!

Asså aaah, jag vill ha tandställning! :00 Men samtidigt inte haha. Min brorsa håller på att få det och han har så himlahimla ont ibland när dom har spänt typ något i munnen eller vad vet jag. Men asså, jag skulle trivas med så mycket bättre med mitt leende om jag hade något rakare tänder tror jag. Just nu hatar jag mitt leende, så himla fult! Så jag skulle jätte gärna ha, men samtidigt är jag rädd för att de ska göra ont xd heheh
 
Aja, mamma har beställt tid hos tandläkarn så vi ska åka och kolla om jag ska få det eller inte. Vet dock inte när men tror de blir kanske någon gång den här veckan eller på början av nästa vecka! :)
Just nu sitter jag i soffan och tar de lugnt. Ska snart äta och sen får jag skjuts av pappa till stallet. Rider på brs idag, har dressyr och hoppas på att jag får antingen Belle, Grynet, Spirit eller Banjo tror jag! Hade Belle förra gången och de gick superbra! men nu ska jag gå och äta, vi hörs mer senare.
random bild från google.

Kommentarer
Postat av: Wilma

Jag har haft tandställning i snart en vecka nu, dom har dock inte spänt den än, men jag har redan känt den här veckan att jag har fått ett skit bra självförtroende... Skit i smärtorna som kommer med, det ska jag göra ;)

Svar: ja asså de är fan värt smärtorna :3 hoppas jag få tandställning bara <3
Lova ♥

2012-10-14 @ 08:15:15
URL: http://nikooon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0