Måndag den 24/9 - 2012 ☆

Hej allihopa! Just nu sitter jag i skolan, har musik och håller på med blues-musik haha. 
Blir inget långt inlägg, tänkte bara säga hej :) slutar kl. 15.00 idag. Sen drar jag hem och gör läxor, tränar på prov osv. och sen skjutsar pappa mig till brs där det står hoppning på schemat! (tror jag iaf, haha!) 
Ska bli kul, hoppas på Grynet, Banjo eller Belle ♥
Igår var jag hos Melker och red, red ut med Felicia och hennes andra ponny Kasper! Jätteroligt som vanligt men det hann mörkna innan vi kom in i skogen så de var helt mörkt och vi hade inga lampor + att båda var riktigt mörkrädda! hahah, slutade med att vi typ travade igenom hela skogen och sjöng som bara den på Justin Biebers låt "As long as you love me" så att inga älgar eller vildsvin skulle komma och äta upp oss :S hahahah! Det var skitkul fast ändå typ jätteläskigt ^^
Juste! På lördag så kanske de blir pay and jump med Melker igen! :D hoppas de! Och nästa måndag fyller jag och min bror år awesome, hihi (a) Men aa, vi hörs hejdå! kram.

Kommentarer
Postat av: alicia

det är en fjällräven jacka ida har på sig i hennes videoblogg! :)

2012-09-25 @ 18:34:22
Postat av: sera

Haha, det hjälpte iaf att sjunga As Love As You Love Me eftersom du lever xD

2012-09-28 @ 16:26:33
URL: http://seraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0