I'm in space ☆

Tjena sötisar! Har inte bloggat något under helgen för har inte orkat och har faktiskt inte haft tid :S haha.
Iaf helgen har spenderats med mina vänner! Mysigaste helgen ♥ I fredags så var jag barnvakt till min söta kompis Maja så vi köpte lite godis och kollade på film i soffan, letade fram mina gamla gosedjur och lekte hihi :3 
Och lördagens förmiddag var jag med Natiie, vi kollade på film och sjöng i studion osv. Sen behövde hon gå hem så då ringde min bebis (iiiida) mig och fråga om jag ville göra något så tog tåget till henne och hade det bäst. Vi typ kolla på tv, fotade instaabilder, bakade och höll på med hennes otroligt söta valp Rocky som sedan gick oss på nerverna när han alltid skulle bitas med sina vassa tänder! :S
Aja, sov äver där och de var as mys! Har saknat min fina så mycket :* haha asså lördagkväll var seriöst roligaste kvällen på länge! Vi sprang ut med en himla boll som lyste i typ regnbågens färger och hoppade med den på studsmattan, sen så råkade jag kasta bort den så den hamna bakom garaget så vi hämtade Lisa (hennes azuuum syster) som fick hjälpa oss att hämta den för det var seriöst sjukt läskigt :SS mörkt och blött haha! Sen så typ höll vi på att kasta den överallt så tillslut hamnade vi längre bort på gatan och så sprang vi bort till en alldeles nybyggd lekpark ganska så nära hennes hus. Ingen var där och de var helt kolmörkt haha xd Det fanns ett litet utegym där så där stog vi och flamsade sönder tillsammans med hennes syster Lisa! Sen så kom de typ två 16-17 åringar med tantcyklar och cyklade i parken, tror dom hade alkohol med sig? :00 omgggg haha blev skiträdd men aja, så vi gick hem i våra finfina mjukisbyxor och foppatofflor HAHA, sen så var de typ låst när vi kom tillbaka så vi klättrade genom köksfönstret in och HAHAHA Rocky fick seriöst damp :'D
Sen så typ varvade vi ner lite, kolla på film och hade de awesome. Idas andra syster Jenny kom in typ 12 och knackade på vårat fönster, så vi släppte in henne och sen somna vi om. hahahaha sen så typ väcks vi av att Jenny och hennes killkompisar kommer in i vårat rum och flummar sönder och jag vet inte vad dom säger? Aja sen så gick dom ut och så vi somna om igen. Vakna typ 9 haha så väckte ida, vi gick upp typ tio i 10 och höll på med datorn lite tror ja? Sen så var vi bara hemma lite, lekte med Rocky sen fixade vi oss och gick till Ica köpte kakor och chokladmuffins (tjoooocka ohja) och kom hem, kolla på skräckfilm haha skrek som en gris! Sen efter de kolla vi på My little pony, yeaaah :3 Sen så typ kom pappa och min brorsa o hämta mig. Åkte hem, tonade mitt hår mörk brunt och åt. Och nu sitter jag här och kollar på fiiiilm. Imorgon har jag skolfoto så hoppas de går bra och nästa helg ska jag också vara med ida och hennes pojkvän. Awesomeeeee ♥
 
nu ska jag gå och sova men hörs mer imorgon, kram!
 

lite random pics jag tog nyss, haha! Här ser man min nya hårfärg, fast den är mörkare i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0