Fyller år imorgon, iiiih!

Hejhej! sitter just nu uppe på mitt rum och håller på med datorn lite. Har nyss haft lite fika med släkten eftersom jag och min tvillingbrorsa faktiskt fyller år imorgon! haha, det känns verkligen inte som det. Jag brukar vara taggad till när vi fyller år men nu så känns de som en helt vanlig dag.. fast lite taggad är jag ändå ;)
haha, måste ju medge att jag är ganska så nyfiken på presenterna! Jag har ingen aning vad dom köpt eller vad jag ska få, har önskat mig nåååågra saker men aa. haha de får vi se imorgon :D
 
Igår så sov jag över hos farmor och farfar, och idag på förmiddagen så bakade jag och farmor tårta till fikat som vi hade nu. Det blev en prinsesstårta och en kladdkaka, muuuums :3
Fick lite presenter också, haha fick 250 kr i 10 kr av mormor och morfar och ett halsband och ett armband där det står på "happiness and love". jätte fint! Sen så fick jag 500 av farmor och farfar och av min farbror och hans flickvän och hans flickväns dotter fick jag en ridväst! Alltså inte en skyddsväst eller vad man ska säga utan en vanlig väst som man kan rida i. I love it hihi ♥  Det var jätte kul att alla kom och hälsade på :D Mormor och morfar har en liten valp, eller valp och valp... den är väl snart 1 år tror jag? Aja men den heter Leo och är super söt! Och idag så hade dom med sig en till liten söt hund, ännu mindre! Gud så söt den var, och så himla himla mysig! Hihi den heter Fredde! Blev helt kär i den lilla filuren :3 men så fort man skulle gosa med lilla Fredde så fick man så klart inte det för Leo, haha han tyckte att han bara skulle bli klappad! hihi så söta ♥
Men nu så har nästan alla åkt, bara farmor och farfar kvar! Så ska gå ner till dom och vara där ett tag, sen måste jag träna på lite prov vi har i veckan. Vi hörs hejdå!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Sv: Hej Lova! Nu har jag publicerat vinnaren på min blogg. Gå in och kika om det blev du! :)

Kram.

2012-10-07 @ 18:16:29
URL: http://expectations.blogg.se
Postat av: The Center of Attention

Grattis i efterskott! :)

Svar: Tack :D .x
Lova ♥

2012-12-04 @ 23:26:18
URL: http://thecenterofattention.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0