FREDAG ♥

Hejhej bloggläsare! :3 Just nu sitter jag i soffan och ska göra lite läxor.. (ååååh stor diss till skolan).
Aja, de måste ju göras. Iaf kom hem från skolan vid halv ett kanske? Slutade 12 idag, najs! Fast de gör jag varje varannan fredag ;) Gick hem i regn och blåst, riktigt oskönt! Hatar verkligen vädret nu för tiden de är bara grått och dystert! Längtar tills de blir "riktig" höst då är de ganska mysigt med alla löv och sånt :) 
Idag är de ju fredag! Sjukt myyyys♥ Vet inte riktigt vad jag ska göra, ida, Isak och jag hade bestämt att vi skulle typ va men nu verkar de inte så för ida svarar inte på mina sms.. :/ får väl hitta på något själv. Men nu ska jag göra läxor, hörs sen! kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0