Alohaaaa

Hej! Är verkligen inte på topp idag... är hängig, trött, förkyld och helt allmänt seg. menmen, bara att kämpa på. Iaf försöka kämpa på! Slutade 15.10 idag, stannade kvar till tio över fyra typ. Satt och sjöng i aulan med Jennifer och Nathalie :3 Sen kom jag hem, tänkte göra läxorna men orkade verkligen inte :o haha orkade inte ens kolla mot läxhögen...
 
Så la mig på soffan och sen när pappa kom hem åt jag, sen bytte jag om till myskläder och mina rosa tofflor (haha!) och satte på typ lugn tyst musik och skulle göra läxorna. Vad tror ni hände? Hamnade framför datorn... men nu ska jag faktiskt ta tag i läxorna. Får ångest bara av att se på dom! haha, har gjort ett ända tal på matteläxan än så länge :S  bloggar mer sen, kram.
 
uuuuuuuuuuugh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0