Pay and jump med Melker! :D

Åh, kan inte ens beskriva känslan! Så himla härligt. Melker var helt underbar idag! Bästbästbäst var han ♥
Felicia hoppade honom också en runda som jag sa förut, han var jätte fin och jätte duktig med båda oss! Världens finaste medryttarponny har jag. Felicia hoppade före mig, de blev ett stopp på tredje hindret för att han blev lite osäker på det. Men resten av banan gick super för dom! :D
 
Med mig tycker jag också att han gjorde superduperbra ifrån sig! Han tjaffsade pyttelite i början med mig och ville inte riktigt gå in på banan men gav med sig snabbt och gick in på banan. Jag tror att han håller på lite så med mig för att jag fortfarande är lite ny för honom + att han kanske ville testa mig nu när vi var på "tävling".
Men iaf, han var sjukt positiv och bjöd verkligen, hoppade jättebra och ååh, han var sååå rolig att rida idag! Tyvärr fick vi en rivning för att han hoppade av försent, men han var ändå världens bästa! Så sjukt duktig, liksom de var ju ändå ett tag sen han tävlade, och nu var han också på ett helt nytt ställe! 
Han gjorde verkligen sitt bästa till hundra procent, man kände verkligen det ♥
 Världens bästa Melker! ♥
 
 
 
Nu sitter jag i min säng och ska alldeles strax gå ner och se på Hunger Games med mamma, min bror och hans kompis John. Vi hörs mer senare, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0