Nu blir de mys o film!

Hejsan hoppsan! Har inte hunnit fixa designen än men om jag orkar kanske jag hinner de idag, men annars blir de imorgon :) Aja, idag så gick det superbra hos Melker! De var hoppning som stod på schemat och han skötte sig superduper bra och tjaffsade bara lite i början och ville inte galoppera, men sen så provade jag med ett dressyrspö och då gick de så mycket bättre! Duktiga killen ♥
Felicia var med och hjälpte till :)) Jag red inte så jätte länge för det var jätte varmt ute med stekande sol och Melker blev lite trött. Efter ridpasset så skrittade jag, Felicia och hennes kompis ut ner till deras lilla strand. Det var jätte mysigt! 
Vi pratade också om en liten klubbtävling på lördag som vi skulle kunna åka på! Så på lördag blir de min första "tävling" med Melker! :D awesome (a) Jag kommer bara hoppa 60 cm för att de är ju liksom första gången och sen så har har jag ju inte hoppat han så mycket! Felicia ska också hoppa honom en runda på 60! :)
Drar ut till Melker imorgon också men då blir de en lugn uteritt! Mysigt värre ♥
 
Aja, nu så ligger jag i min säng i myskläder och ska kolla på någon bra film och sedan sova tror jag. Vi hörs imorgon, kram! 
'won't stop till we surrender'
 

Kommentarer
Postat av: Jenna

Sv: Först och främst.. tack! Jag har fått en del efterfrågningar om designer nu, så jag har lite att göra. Men om du vet hur du vill ha din design och ger mig en vecka så kan jag nog fixa det! :)

Om du har skype kan du lägga till mig (jogerenfisk) eller maila mig på [email protected] om du fortfarande är intresserad :D

Kram.

Svar: Jadå jag kan vänta! :) Lägger till dig på skype nu, kram!
Lova ♥

2012-08-17 @ 13:20:21
URL: http://expectations.blogg.se
Postat av: Jennifer ❤

guuuuuuuud vad fint det blev med den nya headern!!!!!!!
och vilken fiiin bild i det här inlägget!!! <333

KRAAAM!!! <33333

Svar: Åh tack finaste! <333Kram! Syns imorgon <33333
Lova ♥

2012-08-19 @ 11:55:46
URL: http://jenniferenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0