New Moon

Tjabba tjena hallå! Just nu sitter jag i soffan och kollar på New Moon med min kära mor, trevligt trevligt! ;) Har ju sett den så många gånger nu så kan typ alla repliker utantill! Haha. Idag har jag varit med Louise och hennes kusin Petra, vi hade vattenkrig och hade de awesome! Imorgon så skulle jag ju egentligen på bio med Natiie, men den planen sket sig. Vi kanske gör de på lördag istället. Imorgon ska jag till Louise igen, vi ska gå till en jättefin äng och fota varandra och sånt! :) bilder kanske kommer senare. Sen på kvällen så kommer vi få gäster, så aa. Nu har jag inte så mycket mer att berätta, de här inlägget blev lite tråkigt tycker jag men aja! Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0