Hej!

Hejhej! Tack för alla kommentarer på förra inlägget! :)) Blir verkligen superglad! 
Och designen som jag tänker använda är... *trumvirvel* design 1! :D hihi, lägger upp den på bloggen någon gång idag. Iaf, den här helgen har jag varit med vänner och bara haft det chill. Ida kom hem från Thailand i fredags och tog med världens sötaste lilla hund! Hennes familj och hon hade varit på stranden, så såg dom en pytteliten valp komma skuttandes på stranden. Dom blev helt kära! Så dom adopterade hunden, och eftersom den var under 12 veckor så behövde den inte sitt i karantän, eftersom den inte hunnit få någon sjukdom! 
 
Den lilla lilla valpen döpte dom till Rocky (haha!), den är så himla söt och ååh, man vill bara typ krama om den för alltid! Jag är moster till den :D haha (a)
Här är sötnosen! :3 
 
Förutom att vara med Ida och hålla på med lilla Rocky så har jag och Ida vart och sovit över hos Josefina! Det var sjukt kul och vi badade badtunna, sjöng, fotade lite, åkte ring bakom båt och firade även hennes födelsedag igår! Grattis finaste Josefina! ♥ 
Så aa, helgen har gått åt till att vara med mina fina vänner :) Idag har jag inga planer än, men jag funderar på att ringa någon kompis. Imorgon så ska jag följa med min farbrors flickvän och hennes dotter på islandsturridning! Det ska bli skitkul, det var jätte längesen jag red islandshäst... :/
 
Nu ska jag gå upp och klä på mig, duschade nyss! Vi hörs senare, kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0