Hej!

Hej alla sötaaaaa! Gud så kul att jag fick så många (många för mig, mihihihi) som ville vara med i Dagens Blogg! :D Avslutar den på tisdag kväll så såklart önskar jag att många fler skulle vilja vara med! hihi, klicka på läääänken häääär för att komma till inlägget :3♥
 

Men iaf, slutade skolan vid 12 idag chiiiiiiill! Gick hem i regnet och när jag kom hem var jag helt dyblöt även fast jag hade paraply, haha! Men så när jag kom hem bytte jag om till myskläder och satte mig framför tv:n. 
Snart ska jag börja packa, för imorgon ska jag och mi familia åka och kolla när min brorsa har trial tävling, de är SM så jag tror att de är en rätt viktig tävling! Om han vinner så blir han en av dom bästa i Sverige på cykel trial. Azuuuuum (a) haha så nu måste jag upp och packa för de är rätt långt bort han ska tävla. Ikväll ska vi bort på middag hos goda vänner, hörs senare!
Arkivbild :P haha
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt fin bild! :D

2012-08-31 @ 23:05:46
URL: http://www.seraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0