Always smile ❤

Hejhej! Idag har jag varit med Natiie, supermysigt! Vi lekte lite med min gitarr och ukulele, sjöng och sånt där :) Gick ut och fotade lite också, awesome hihi ❤ Vi tänkte kanske gå på bio på fredag och se LOL, men de är inte helt bestämt än. Aja, vi får se!

 

Igår var jag hos Melker, jag red ut med Felicia och de var jätte kul!

Haha, vi red på sidan av en stor äng och där var det lerigt och geggigt eftersom de hade varit värsta åskvädret där innan vi red ut, så Felicia skulle rida igenom en liten vattenpöl som var mitt på stigen, men hennes ponny ville verkligen inte, så då provade jag om Melker kanske vågade rida igenom den "läskiga" vattenpölen, och de slutade med att jag hamnade i diket ^^ haha, första gången jag ramla av honom!

Melker var inte heller så förtjust i att gå i vattenpölen så han tänkte typ gå på sidan om den men då halka han ner i diket och jag ramlar framlänges, ganska klantigt av mig. Jag kunde hållit kvar mig men jag var ju inte direkt beredd på det x) haha men aja. Resten av ridturen gick jättebra och de var supermysigt! Jag ska dit på torsdag också och då ska jag hoppa han lite! :)

 

Just nu ligger jag i min säng och kollar på min favoritserie, O.C (haha alltid!) Ska väl kolla vidare, ville bara uppdatera lite! Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0