Svenska!

hej! Just nu sitter jag på svenskan och läser aftonbladet som vi gör varje lektion :) Kunde inte blogga igår, var för trött haha. Men jaja, det gick i alla fall jätte bra på hoppningen! Jag fick Lussan, en super fin d-ponny som jag bara hade ridit en enda gång innan och aldrig hoppat. Men det gick jätte bra :D Hon var ju en av dom jag önskat. Hon var ganska så pigg och jag brukar ju vara lite rädd för något piggare hästar på grund av en sak som hände förra året, men nu kände jag mig riktigt lugn och säker! Hon var pigg men gick att kontrollera, det är då det är kul :) Hon hoppade super fint och jag hoppas verkligen att jag får chans att rida henne igen någon gång.
Pappa filmade under hela lektionen också så jag kan kanske lägga upp någon film här sen!
 
Men nu ska jag fortsätta läsa, efter svenskan så är det bara biologi kvar och sen slutar jag så bloggar mer när jag kommer hem, kram! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0