Sista lovdagen...

Hej guuuuys! Sorry för att jag har varit usel på att blogga idag, men orkade inte helt enkelt :S 
I alla fall, idag så följde jag med min tvillingbror och hans kompis William till deras trial träning! Det var awesome, Malin (klicka på hennes namn för att komma till hennes blogg) var också där så då var jag inte helt forever alone :D haha, vi köpte lyxshake på Max, standard ala Malin och Lova typ! Sen så kollade vi lite när alla körde och skojade runt där. Awesome dag :) Nu sitter jag i mitt rum och kollar runt lite på bloggar och sånt, ska snart äta. Efter det ska jag nog kolla på någon film och sen sova, det är ju skola imorgon :( Men tur så är det bara ungefär 3 veckor kvar till påsklovet, så hoppas bara att dom här veckorna går fort! 
 
En sak som är bra med att det är måndag imorgon är i alla fall att jag ska rida, och det är hoppning! :D Är sjukt taggad av någon anledning haha. Vi brukar ju inte få hoppa alls högt. Det högsta vi hoppat är kanske 70... Och vi är ju ändå P4 liksom (näst bästa gruppen på hela ridskolan haha). Men jaja, ändå taggad! 
Förra gången fick vi önska vilken ponny vi ville ha så jag och några gjorde det. Min lilla lista såg ut såhär:
1. Grynet 2. Fenja 3. Lussan
Ganska bra lista tycker jag så jag hoppas verkligen att jag var någon av dom! :) Och förhoppningsvis får vi kanske hoppa i alla fall 75 imorgon, jag och 2 andra i gruppen pratade om att vi skulle försöka övertala Birgitta ;) Vi får se! Nu är maten nog klar snart så jag ska nog gå ner, tror att jag bloggar mer idag men inte säkert, kram!
från AW förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0