God morniiing!

Hej finisar, tänkte bara slänga in ett litet inlägg här på morgonen.
Idag åker min mamma och min tvillingbrorsa till Spanien för Viktor ska tävla i cykeltrial där! Tråkigt för mig för jag kommer sakna dom, men kul för dom att dom får åka till Spanien! Men jag ska ju få åka till Skåne på torsdag och vara där i lite mer än en vecka eftersom att jag ska på ridläger där! Och sen ska jag ju träffa lite släkt där också tror jag.

Aja, idag så har jag inte tänkt att göra så mycket. Jag har försökt att få tag på någon kompis men ingen kaaaaan :/ haha. Forever aloner much?
Tänkte i alla fall ut och springa någon gång idag, ska springs 5km och känna hur det känns för på lördag så anordnas ett lopp som anordnas varje år där vi har vårt landställe och då ska jag delta. Min "klass" eller vad man ska säga, som jag ska springa med (98 och 97) ska springa 5km så då vill jag bara känna hur det känns.

sen har jag inte planerat så mycket mer faktiskt. Bloggar mer sen! Kram

Kommentarer
Postat av: Sara Blomqvist Johansson

Intresserad av bloglovinbyte? :) Kram!

2013-07-12 @ 09:34:49
URL: http://saracatharina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0