Swag :3

haha hej, lite random rubrik men som ni säkert fattat vid det här laget så är jag inte så jätte bra på att komma på rubriker haha ;) 
 
Det var några dagar sen jag bloggade, men jag ska bättra mig! I promise you :3
Idag så vaknade jag halv 7 av mitt alarm, låg kvar i sängen till typ kvart i och sen gick jag upp och klädde på mig, åt frukost osv haha aa men sånt som man gör på morgonen ;) sen när jag var klar så tog jag bussen till min praoplats! jag praoar ju på mitt gamla dagis så idag lekte jag vidare med mina små buddies (a)
jag slutade halv 4 så då tog jag bussen hem igen och tänkte göra lite läxor som jag har från skolan men var för trött haha :S så får göra dom imorgon istället! Sen när mamma och Viktor (min tvillingbror) kom hem så hade dom köpt med sushi! I LOVE IT ♥ så då åt vi sushi och sen har jag bara hängt här hemma. 
Mamma har packat hela kvällen typ för hon ska till London imorgon med sitt jobb! Vill också haha :c
 
Men aa, nu har jag väl inget mer att skriva.. ganska onödigt inlägg haha men jaja (: men kanske bloggar lite mer imorgon, ska sova nu! kram ♥
 
love this pic :3

Kommentarer
Postat av: Friskey

tänk om alla dom ställena hade funnits på riktigt! som i en dröm!

2013-01-30 @ 18:00:53
URL: http://friskey.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0