Söndag 13 januari 2013 ✌

Heey guuuys! Blir ett kort inlägg för jag är supertrött och måste sova haha! Men iaf, idag så följde jag med min tvillingbrorsa till hans trial cykelträning med mamma och pappa, det var jätte coolt att kolla när han och dom andra hoppade runt på allt möjligt bråte med sina cyklar även fast jag varit med och kollat fleeeera gånger förut ^^ haha.
Det är ju i ett köpcentrum som dom cyklar i, asså dom har typ hyrt en lokal så det finns några affärer där. Så mamma och jag gick och skulle köpa en balansplatta på stadium och då hittade jag en jätte snygg jacka! Och den var på rea så den köpte jag haha :3 och sen så köpte jag två par mjukisbyxor också som jag behövde. Och mamma köpte lite träningskläder :)
Sen så åkte vi hem och jag skulle ju ut till stallet men vi kom hem ganska sent så då blev de för sent så jag ska åka ut på tisdag istället :/
Imorgon så är de ju skola och sen på kvällen ska jag rida på brs. Jag hoppas som vanligt på Capitano eller Grynet hihi, mina favoriter ❤

Oj haha det blev nog inte så kort i alla fall ^^ aja men nu ska jag sova, bloggar mer imorgon kramisaaaar❤

(Jackan jag köpte)


Kommentarer
Postat av: Anna

Pris? Vart? Jättefin

2013-01-29 @ 21:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0