Godnatt!

Hej, förlåt för att jag inte bloggade något mer igår men jag kom hem ganska sent från ridningen för pappa skulle åka och lämna en sak hos en kompis så när jag kom hem var klockan runt 9-10 kanske eller mer så jag gick och la mig nästan direkt när jag kom hem haha för jag var jätte trött efter att ha varit igång hela dagen ^^
Men aja, igår på ridningen så fick jag min lilla Grynet! Blev jätte glad haha :) det gick ganska bra. Men hon har förändrats lite sen jag red henne sist, hon ligger på på bettet och är stark och vill bara framåt. Så var hon förut också men inte lika mycket, men det släppte lite efter ett tag och hon blev ganska så mjuk och fin. Älskar att rida henne ❤ Nästa vecka är det hoppning och då tror jag nog att jag vill ha Capitano, Grynet eller kanske Banjo!
Nu ska jag försöka sova så hörs vi imorgon finisar! :)

Bjuder på en lite halvsuddig bild på finaste ponnyn efter ridpasset ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0