Woop woop!

Hej finisar! Det blev inget bloggande idag, sorry för det :S Idag så har jag och min farmor bakat, vart ute på stan och åkt och kollat på ett stall :3 haha. Pappa kom och hämtade mig vid åtta typ, sen så kom jag hem och var med familjen lite och sen så anmälde vi mig till AW! :D (ett ridläger jag var på förra året och som är typ bästa stället på jorden♥)  Så himla glad! TAGGA!
Så aa, då anmälde vi mig till jumpcamp C för där kan man låna häst där, eftersom jag inte har någon egen eller inte kan ta med min medryttarponny så måste jag låna :/ + att det ligger ju jätte långt ifrån mig så det skulle vara ganska så jobbigt att köra med transporten! Men (bara men haha) jag ska kanske höra med mina släktingar som bor där om jag kanske kan låna någon utav deras hästar eller om dom vet någon som vill låna ut sin häst/ponny en vecka. Dom har ju en hästgård :) För om jag har egen ponny/häst med mig kan jag gå på jumpcamp B där det är lite bättre tränare och man får hoppa lite högre! Men aja. Är i alla fall skit glad och super taggad :D 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0