Stallet!

Hej! Just nu ligger jag i min säng och ska alldeles strax sova, tänkte bara skriva lite hur det fick på ridningen!

Jag fick en av mina favoritponnyer, Capitano :D jag har bara ridit honom en enda gång (två om man nu räknar med idag) men känner redan att jag verkligen älskar att rida honom! Han är underbar haha ❤
han var super fin idag, mjuk och samarbetsvillig! Han brukar annars vara stark och bara vilja springa på men idag så var han inte alls så! Känner att han förändrats ganska mycket sen jag red honom sist. Då var han stark i höger och ville inte böja sig men han har blivit mycket mer finare och mjukare i höger! Awesome :D förra gången jag red honom (första gången) så tyckte jag att han var hur mysig som helst och min ridlärare Birgitta tyckte att det såg jättefint ut. Jag kommer ihåg att hon sa "Lova, det ser ut som att du har fått en ny favorit!" Haha ^^

Men iaf, så idag gick jätte bra! Hoppas verkligen att jag får han nästa gång också ❤ men nu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0