Bilder från pay & jumpen!

 
 
 
 
 
Hej allihopa! Tänkte bara slänga in några bilder från pay and jumpen. Jag hade ju Grynet och jag tyckte att det gick jätte bra. På framridningen kändes hon pigg och jätte stark så det kändes inte så jätte bra men så fort vi började hoppa så kändes det super! Hon hoppade jätte fint och det blev några fina språng, hon rev en gång men sen när hon kom igång så gick det awesome :)
Inne på banan tände hon till och blev pigg och stark i munnen igen men jag travade runt något varv på volten för att känna att det kändes bra. Styrde mot första hindret och hon flöööög över! Andra hindret gick också super bra och tredje med, sen på fjärde vägrade hon. Då var det bara att försöka igen och då hoppade hon ett stort språng över, sen gick det super bra och hon hoppade galant över alla hinder men sista hindret (det med vågor) vägrade hon på också. Jag vet inte varför men det var jätte många som stannade på det :o
Men så det var bara också att ta om och då hoppade hon jätte fint över :) Tråkigt att det blev 2 stopp men är ändå jätte nöjd med min fina Grynet! Jag är ganska nöjd med mig själv också faktiskt, jag måste jobba lite på hoppsitsen men jag tyckte att jag red bra vägar och jag tänkte verkligen på att rida bra vägar hehe :)
Det var super kul att rida min lilla pärla, hon är så himla fin! 
Juste pappa filmade också, ska se om jag kan ladda upp den på bloggen. Just nu håller den på att strula :S
 
Idag så är det ju ridning på brs, så jag hoppas på mitt lilla hjärta idag igen! ♥
Bloggar mer sen, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0