Varberg + Ullared!

Hej finisar! Ligger i min säng just nu och ska alldeles strax sova Kom hem från Varberg halv 9 typ, så har varit hemma ett par timmar också. Jag var i Varberg den här helgen med min pappa och min tvillingbror för han skulle ha trial träning där med hans trialklubb! Det var jätte kul, Malin var ju också med eftersom hennes bror också kör trial. Så jag var med Malin nästan hela tiden och vi gick typ runt lite överallt på campingen som vi bodde på och hade kul, haha. 
Vi kom dit igår och då var vi (jag och Malin) bara på campingen och kollade lite på de andra cyklade, men för det mesta gick vi runt och "äventyrade" på området och borta vid stranden som fanns lol.
Sen idag så åkte jag och Malin och hennes mamma till Ullared! Det var jätte kul men lite jobbigt haha för det var ganska så mycket folk där och alla hade stora kundvagnar så man kom typ inte fram någonstans med jaja! Vad gör man inte gör shopping ;) 
Jag fick inte med mig så mycket, hade en ganska liten budget för glömde pengar hemma så fick lite av pappa haha! Men ja, jag fick med mig fyra par strumpor, en väska, en ridtröja och ett par ridbyxor! Jätte nöjd med allt! 
 
Här kommer lite bilder från resan :3
hahah fina Malin vid havet :3



 

 


 
jag vet att det ser stört ut att ha tröjan innanför men, yolo! Orkade inte ta om bild lol
 
 
Och här var det jag köpte!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0