ridpass!

Hej! :) kom på att jag kunde ju lägga upp lite bilder från förra helgens ridpass på Melker eftersom pappa filmade lite och då typ screenshotade (eller vad man säger) jag så att jag fick några bilder också haha :3

Jag testade att rida på en annan ridbana än den jag brukar rida på för den är han ju jätte seg på och vägrar att galoppera där. Så då tänkte jag att jag kan testa på en annan bana för det finns en lite längre bort från stallet, och där var han hur fin som helst! Han låg mot bettet och var riktigt pigg, galopperade på direkten när jag gjorde en galoppfattning och galoppera flera varv! Blev så glad, han kan verkligen om han vill! Finaste ponnyn ❤

Så aa här kommer lite bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0