Love to the sun

Hej, sorry för den super dåliga uppdateringen :/ men har helt enkelt inte orkat.

Just nu sitter jag på bussen på väg till farmor och farfar. Ska sova där och åker hem imorgon!
Idag så har jag inte gjort någonting nästan, tränat so prov, kollat film och var ute och sprang i en halvtimme också. Det är så skönt ute nu! Solen lyser och det är varmt och härligt. Man känner verkligen att våren har kommit, även om snön inte är borta än haha.

Senare idag ska jag kanske följa med min farmor och farfars granne ut till hennes ponny och rida! Det skulle vara super kul om det blir så.

Har inte något mer att säga direkt, bloggar mer sen kram!


Kommentarer
Postat av: Madde Andersson

fin blogg :D

2013-04-06 @ 17:23:42
URL: http://ricos.blogg.se
Postat av: Hanna

Sv. Jag vet den filmen är så sjukt sorglig!
Ush orkar inte med SO :(

2013-04-06 @ 18:39:34
URL: http://hedlunden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0